Szanowni Państwo,
informujemy, że Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa stosuje najwyższe standardy ochrony Państwa danych osobowych i danych szczególnych. Poniżej udostępniamy najistotniejsze informacje dotyczące zasad przetwarzania Państwa danych osobowych. Na podstawie art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119) – w dalszej części RODO wskazujemy, że:
Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych i danych szczególnych jest Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie, ul. Godebskiego 55a, 31-999 Kraków, z którym można się kontaktować w następujący sposób:
- listownie: na ww. adres
- przez pocztę elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- telefonicznie: (12) 353 55 55; 664 007 799
Inspektor ochrony danych
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych i w celu realizacji Państwa praw zachęcamy do kontaktu z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych (IOD) pod adresem mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. W innych sprawach nie związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy kierować zapytania do Państwa opiekuna z Działu Obsługi Klienta pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Cele i podstawy przetwarzania
- Państwa dane są przetwarzane w celu udzielenia, w siedzibie Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, świadczeń zdrowotnych, dokonywania rozliczeń z tego tytułu, rezerwacji terminu konsultacji lub zabiegu, prowadzenia przechowywania i udostępniania dokumentacji medycznej, prac badawczo – rozwojowych w zakresie badań klinicznych (dotyczy tylko pacjentów biorących udział w badaniach klinicznych) oraz do przesyłania korespondencji, informacji handlowych oraz materiałów marketingowych tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) i lit. b), a także ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jako realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu, na podstawie 6 ust. 1 lit. f) RODO.
- Państwa dane są przetwarzane w celu realizacji umowy o świadczenia wymienione w pkt. „Odbiorcy danych osobowych”, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
- Dane są przetwarzane również w celu umożliwienia korzystania z fanpage’u Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa na portalu Facebook na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa występuje jako Administrator danych osobowych wyłącznie w stosunku do swojego profilu Facebook i informacje zawarte w niniejszym dokumencie dotyczą sposobu przetwarzania wyłącznie przez Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa Niezależnie od tego Administratorem Państwa danych osobowych jest serwis Facebook i przetwarza on dane osobowe niezależnie od Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Więcej na temat przetwarzania Państwa danych osobowych w serwisie Facebook znajdziecie Państwo na stronie https://www.facebook.com/privacy/explanation.
Administrator danych osobowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa stosuje w siedzibie monitoring wizyjny. W związku z czym Państwa dane są przetwarzane również w powyższym celu na podstawie:
- 6 ust. 1 lit. f) RODO, w stosunku do danych niebędących danymi szczególnymi,
- 9 ust. 2 lit. i) RODO w związku z art. 23 a ust.1 pkt 2 ustawy o działalności leczniczej, w stosunku do szczególnych kategorii danych osobowych tj. pochodzenie rasowe lub etniczne, dane dotyczące zdrowia.
Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane są przetwarzane przez personel Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa i mogą być udostępnione podmiotom przetwarzającym świadczącym usługi na rzecz Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa w zakresie: usług medycznych, badań laboratoryjnych, księgowości, usług prawnych, usług związanych z ochroną danych osobowych, usług informatycznych, usług archiwizacyjnych oraz niszczenia dokumentów.
Przekazywanie danych do państwa trzeciego
Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa przetwarza dane osobowe na terenie Unii Europejskiej i może przekazać Państwa dane do państwa trzeciego (przekazanie danych do państwa trzeciego dotyczy tylko pacjentów biorących udział w badaniach klinicznych).
Okres przechowywania danych
Poza okresami przetwarzania danych wynikający z przepisów prawa w celach określonych w pkt. „Cele i podstawy przetwarzania” Państwa dane będą przechowywane przez Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa w celach archiwalnych (okres przechowywania dokumentacji medycznej wynika z przepisów prawa). W przypadku Państwa danych przetwarzanych w celu niezbędnym do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną, będą one przetwarzane przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z umową wynikające z przepisów kodeksu cywilnego i / lub prawa podatkowego, a także przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Dane przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług przetwarzamy do momentu, aż zgłoszą Państwo sprzeciw względem ich przetwarzania.
Uprawnienia związane z przetwarzaniem
- Macie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz ograniczenia przetwarzania. W celu skorzystania z praw, o których mowa w zd. 1 należy doręczyć do Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa stosowny wniosek, który można złożyć w recepcji w placówce medycznej Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa przy ul. Tadeusza Szafrana 5D/u2, u4, u5, 30-363 Kraków lub skierować na adres Godebskiego 55a, 31-999 Kraków przesyłką poleconą (nazwa firmy). Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa udziela dostępu do danych lub poprawia dane niezwłocznie od dnia zgłoszenia.
- Przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych. W ramach prawa do przenoszenia danych, możecie Państwo wnioskować o uzyskanie skanów dokumentacji, na której znajdują się Państwa dane osobowe lub dane wrażliwe lub żądać przesłania przez Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa ww. danych bezpośrednio do innego administratora.
- W dowolnym momencie, możecie Państwo wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych na cele marketingowe. Sprzeciw można złożyć w formie pisemnej na recepcji Centrum Medycznego PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, skierować na adres Godebskiego 55a, 31-999 Kraków przesyłką poleconą lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. niezwłocznie, po otrzymaniu sprzeciwu, zaprzestanie przetwarzać Państwa dane, których sprzeciw dotyczy.
- W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa Państwa danych osobowych i danych szczególnych odbywa się z naruszeniem obowiązujących przepisów, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu. Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa nie będzie podejmowało zautomatyzowanych decyzji w przetwarzaniu danych osobowych.
Informacje o wymogu/dobrowolności podanych danych
Warunkiem udzielenia świadczeń przez Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa jest podanie przez Państwa danych osobowych i danych szczególnych oraz wypełnienie zgody pacjenta.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, stanowi jednak warunek ustawowy w zakresie prowadzenia przez Administratora Danych Osobowych dokumentacji, w tym dokumentacji medycznej w sposób określony przepisami prawa, w tym do identyfikacji Państwa tożsamości. W związku z powyższym niepodanie danych może skutkować odmową rezerwacji wizyty, rejestracji albo odmową udzielenia świadczenia zdrowotnego – odmowa podania danych uniemożliwi udzielanie świadczeń zdrowotnych przez Administratora Danych Osobowych. W przypadku niepodania numeru telefonu i adresu e-mail Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa nie może odmówić udzielenia Państwu świadczenia zdrowotnego, jednak podanie tych danych ułatwia korzystanie ze świadczeń dzięki możliwości kontaktowania się w sprawie realizacji usług, w tym potwierdzenia i odwołania wizyty.
Zgromadzone przez Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa dane osobowe i dane szczególne są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
Polityka prywatności
Zasady dotyczące przetwarzania danych w serwisach WWW Centrum Medyczne Plejady spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa zostały określone w naszej Polityce Prywatności https://www.plejady.com.pl/polityka-prywatnosci.
Szanowni Państwo,
informujemy, że Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa stosuje najwyższe standardy ochrony Państwa danych osobowych i danych szczególnych. Poniżej udostępniamy najistotniejsze informacje dotyczące zasad przetwarzania Państwa danych osobowych. Na podstawie art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119) – w dalszej części RODO wskazujemy, że:
Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych i danych szczególnych jest Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie, ul. Godebskiego 55 a, 31-999 Kraków, z którym można się kontaktować w następujący sposób:
- listownie: na ww. adres,
- przez pocztę elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- telefonicznie: (12) 353 55 55; 664007799.
Inspektor ochrony danych
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych i w celu realizacji Państwa praw zachęcamy do kontaktu z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) pod adresem mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Źródło otrzymania danych
Państwa dane pochodzą od pracodawców, kontrahentów, których Państwo reprezentujecie, jak również ze źródeł publicznych, w tym stron internetowych.
Cele i podstawy przetwarzania
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe, ponieważ są Państwo osobami wskazanymi do kontaktu dla nas u naszego kontrahenta lub potencjalnego kontrahenta. W związku z tym będziemy przetwarzać Państwa dane, aby:
- kontaktować się z Państwem w bieżących sprawach, w tym w sprawie wykonywania umów między nami a Państwa pracodawcą/podmiotem, który reprezentujecie, przedstawiania ofert, otrzymywania zleceń, odpowiadania na pytania. Podstawą prawną przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości bieżącego kontaktu z naszymi kontrahentami (tj. ich pracownikami/ współpracownikami) – art. 6 ust. 1 lit f) RODO,
- kontaktować się z Państwem w kontekście współpracy biznesowej między nami, a firmą, którą Państwo reprezentujecie. W ramach takiej relacji biznesowej będziemy między innymi wysyłać informacje reklamowe/ wizerunkowe. Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe na podstawie naszego usprawiedliwionego interesu - art. 6 ust. 1 lit f) RODO. Państwo możecie wnieść sprzeciw wobec takiego przetwarzania w dowolnym momencie,
- bronić się przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzić ewentualnych roszczeń związanych z umową z podmiotem, w którym Państwo pracujecie, lub który reprezentujecie, czyli naszym kontrahentem – jeżeli powstanie spór dotyczący umowy. Podstawą prawną przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń – art. 6 ust. 1 lit f) RODO.
Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane są przetwarzane przez personel Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa i mogą być udostępnione podmiotom przetwarzającym świadczącym usługi na rzecz Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa na podstawie zawartej umowy i tylko zgodnie z naszymi poleceniami w zakresie: księgowości, usług prawnych, usług związanych z ochroną danych osobowych, usług informatycznych, usług archiwizacyjnych oraz niszczenia dokumentów.
Przekazywanie danych do państwa trzeciego
Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa przetwarza dane osobowe na terenie Unii Europejskiej i może przekazać Państwa dane do państwa trzeciego (przekazanie danych do państwa trzeciego dotyczy tylko osób kontaktowych wskazanych w ramach współpracy w zakresie badań klinicznych).
Okres przechowywania danych osobowych
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w okresie wykonywania umowy, którą zawarł z nami Państwa pracodawca/podmiot, który Państwo reprezentujecie, a także przez okres przedawnienia roszczeń z umowy lub też do czasu wniesienia sprzeciwu, jeśli Państwo jesteście przedstawicielem potencjalnego Klienta.
Uprawnienia związane z przetwarzaniem
Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo dostępu do Państwa danych osobowych,
- prawo żądania sprostowania Państwa danych osobowych,
- prawo żądania usunięcia Państwa danych osobowych,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych,
- prawo do przenoszenia Państwa danych osobowych.
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Aby skorzystać z powyższych praw, mogą Państwo skontaktować się z nami lub z naszym IOD.
Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu. Centrum Medyczne PLEJADY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa nie będzie podejmowało zautomatyzowanych decyzji w przetwarzaniu danych osobowych.
Polityka prywatności
Zasady dotyczące przetwarzania danych w serwisach WWW Centrum Medyczne Plejady spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa zostały określone w naszej Polityce Prywatności https://www.plejady.com.pl/polityka-prywatnosci.
Regulamin funkcjonowania systemu monitoringu wizyjnego
Regulamin określa cel i zasady funkcjonowania systemu monitoringu wizyjnego w Centrum Medycznym Plejady Magdalena Celińska – Löwenhoff, Michał Żołnowski Spółka komandytowa, miejsca instalacji kamer systemu na terenie placówki medycznej, reguły rejestracji i zapisu informacji oraz sposób ich zabezpieczenia, a także możliwości udostępniania zgromadzonych danych o zdarzeniach.
2. Administratorem urządzeń monitoringu wizyjnego jest Centrum Medyczne Plejady Magdalena Celińska – Löwenhoff, Michał Żołnowski Spółka komandytowa, z siedzibą przy ul. Godebskiego 55A, 31-999 Kraków.
3. Celem prowadzenia monitoringu wizyjnego jest prawnie uzasadniona konieczność zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz ochrona osób i mienia na terenie infrastruktury Centrum Medycznego Plejady.
4. Infrastruktura Administratora, która może być objęta monitoringiem wizyjnym to teren wokół budynku Centrum Medycznego Plejady znajdującym się przy ul. Tadeusza Szafrana 5D/U2, U3, U4, U5, 30-363 Kraków, oraz pomieszczenia we wewnątrz Centrum Medycznego Plejady tj.: rejestracja, pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne.
5. Monitoring ten funkcjonuje całodobowo, a rejestracji i zapisaniu na nośniku fizycznym tj. twardym dysku, podlega tylko obraz (wizja) z kamer systemu monitoringu.
6. System monitoringu wizyjnego w Centrum Medycznym Plejady Magdalena Celińska – Löwenhoff, Michał Żołnowski Spółka komandytowa składa się z: a)kamer rejestrujących zdarzenia wewnątrz budynku w rozdzielczości umożliwiających identyfikację osób; b)urządzenia rejestrującego i zapisującego obraz na nośniku fizycznym; c)monitora pozwalającego na podgląd rejestrowanych zdarzeń.
7. Elementy monitoringu wizyjnego w miarę konieczności i możliwości finansowych są udoskonalane, serwisowane, wymieniane.
8. Przy wejściu umieszcza się tabliczki zawierające piktogram kamery oraz następującą klauzulę: „Obiekt objęty monitoringiem wizyjnym w związku z prawnie uzasadnioną koniecznością zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa. Administratorem Danych Osobowych jest Centrum Medycznym Plejady Magdalena Celińska – Löwenhoff, Michał Żołnowski Spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Godebskiego 55 A, 31-999 Kraków, tel.: 12 353 55 55, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W celu uzyskania informacji na temat ochrony danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zapoznanie się z Regulaminem monitoringu dostępnym w rejestracji Centrum Medycznym Plejady Magdalena Celińska – Löwenhoff, Michał Żołnowski Spółka komandytowa, a także na stronie www. plejady.com.pl”.
9. Dostęp do obrazu i zapisu monitoringu mają: a)Administrator, b)upoważnieni pracownicy Administratora, c)firma świadcząca usługi informatyczne.
10. Zapis z systemu monitoringu może być udostępniony jedynie uprawnionym organom w zakresie prowadzonych przez nie czynności prawnych, np. Policji, Sądom, Prokuraturze na ich pisemny wniosek. Nie udostępnia się nagrań osobom fizycznym, ze względu na możliwość naruszenia praw i wolności osób trzecich.
11. Okres przechowywania danych z monitoringu wynosi od 14 do 21 dni w zależności od czasu ruchu przed kamerami, a następnie dane ulegają usunięciu poprzez nadpisanie danych na urządzeniu rejestrującym obraz.
12. W uzasadnionych przypadkach na podstawie wniosków osób fizycznych lub w/w organów, w szczególności, gdy urządzenia monitoringu wizyjnego zarejestrowały zdarzenie związane z naruszeniem bezpieczeństwa osób i mienia, okres przechowywania danych może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia postępowania, którego przedmiotem jest zdarzenie zarejestrowane przez monitoring wizyjny.
13. Osoba zainteresowana zabezpieczeniem danych z monitoringu na potrzeby przyszłego postępowania może zwrócić się pisemnie do Centrum Medycznego Plejady Magdalena Celińska – Löwenhoff, Michał Żołnowski Spółka komandytowa z prośbą o ich zabezpieczenie przed usunięciem po upływie standardowego okresu ich przechowywania.
14. Wniosek należy złożyć w biurze zarządu Centrum Medycznego Plejady Magdalena Celińska – Löwenhoff, Michał Żołnowski Spółka komandytowa przy ul. Tadeusza Szafrana 5D, 30-363 Kraków, w terminie do 7 dni licząc od dnia, w którym zdarzenie mogło zostać zarejestrowane przez monitoring wizyjny. Wnioski złożone po tym terminie mogą nie gwarantować zabezpieczenia obrazu ze względu na jego możliwe usunięcie z rejestratora.
15. Prawidłowo złożony wniosek musi zawierać dokładną datę i miejsce oraz przybliżony czas zdarzenia. W przeciwnym razie nie będzie możliwości odnalezienia właściwego obrazu.
16. Administrator Systemów Informatycznych i Centrum Medycznym Plejady Magdalena Celińska – Löwenhoff, Michał Żołnowski Spółka komandytowa lub inna osoba upoważniona sporządza kopię nagrania z monitoringu wizyjnego za okres, którego dotyczy wniosek osoby zainteresowanej oraz oznacza ją w sposób trwały następującymi danymi: a) numer porządkowy kopii; b) okres, którego dotyczy nagranie; c) źródło danych, np.: kamery przy wejściu; d) data wykonania kopii; e) dane osoby, która sporządziła kopię.
17. Kopia przechowywana jest przez osobę upoważnioną w zamkniętym i specjalnie do tego przystosowanym miejscu.
Kopia nagrania podlega zaewidencjonowaniu w rejestrze kopii z monitoringu wizyjnego sporządzonym na wniosek osoby zainteresowanej. Rejestr zawiera następujące informacje: a) numer porządkowy kopii; b) okres, którego dotyczy nagranie; c) źródło danych, np.: kamera nr……; d) data wykonania kopii; e) dane osoby, która sporządziła kopię; f) podpis osoby, która sporządziła kopię; g) informacje o udostępnieniu lub zniszczeniu kopii.
19. Kopia stworzona na pisemny wniosek osoby zainteresowanej zostaje zabezpieczone na okres nie dłuższy niż 4 miesiące i udostępniana jest jedynie uprawnionym instytucjom, np.: Policji. W przypadku bezczynności uprawnionych instytucji przez okres 4 miesięcy kopia podlega fizycznemu zniszczeniu. Przedłużenie okresu przechowywania kopii wymaga złożenia kolejnego wniosku przez osobę zainteresowaną.
20. Osoby, które mają wgląd w obraz zarejestrowany przez monitoring wizyjny zobowiązane są do przestrzegania przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych, a ich uprawnienie dostępu do tych danych wymaga nadania wyraźnego upoważnienia przez Administratora. Większość osób utrwalonych na monitoringu może być niemożliwa do zidentyfikowania przez Administratora, a jedynie przez uprawnione organy np.: Policję.
21. Obowiązek informacyjny względem osób, których dane osobowe mogą zostać utrwalone na monitoringu jest realizowany poprzez umieszczenie klauzuli w rejestracji oraz za pośrednictwem strony internetowej niniejszego centrum medycznego (adres www.plejady.com.pl, zakładka Ochrona Danych Osobowych) w związku z art. 14 ust.5 pkt. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
22. Każda osoba ma prawo do żądania sprostowania danych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a nadto w przypadkach przewidzianych prawem do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Wnioski w tych sprawach należy kierować do Administratora.
23. Każda osoba ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
24. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.11.2023 roku.